Városmarketing gyémántdíjjal és védjeggyel jutalmazta a hazai marketing szakma a Szekszárdi Szüreti Napokat.
A város a meghirdetett hat tárgykör közül a Rendezvény-esemény kategóriában nyújtotta be pályázatát, melyet díjazott a 23 fős szakmai zsűri. Az elismerést Budapesten, a Magyar Marketing Szövetség ünnepi rendezvényén vehette át Ács Rezső polgármester az önkormányzat képviseletében.
A Szekszárdi Szüreti Napok a térségben az év legnagyobb eseménye, igazi művészeti fesztivál. A szüretelés hagyományát megőrizve, értékként a bor és kultúra nemes kapcsolatát ápolva rendezik meg a fesztivált. Négy napon át igényes programokkal, kiállításokkal, koncertekkel, borkóstolóval, a tájegységre jellemző ételkínálattal várják minden év szeptember harmadik hétvégéjén a szervezők a városba látogató vendégeket.
A zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegy odaítélésével. A város marketingtevékenysége kettős célt szolgál: erősíti az itt élők lokálpatriotizmusát, és tovább javítja Szekszárd márkaképét.
Forrás: kadarka.net